wtorek, 4 grudnia 2007

KONKURSIK :-) data; 04.12.2007

Słuchajcie!!! To bardzo ważne!!! Mam dla Was konkurs!!! Regulamin jest taki:
1. Poniżej są wypisane różne gwiazdy, wybieracie jedną z nich, tą najlepszą, według Was.
2. Piszecie do tej notki komentarz, w którym podajecie imię i nazwisko lub pseudonim wybranej gwiazdy.
3. W niedzielę (9 grudnia) głosowanie się zakończy i okaże się, która gwiazda, według nas, jest najlepsza!!!!!!!!

UWAGA!!! Wybieracie tylko jedną gwiazdę i tylko z listy umieszczonej poniżej!!!

  • Rihanna
  • 50 cent
  • Snoop dog
  • September
  • Doda
  • Akcent
  • Eddie Murphy
  • Jessica Simpson
  • Christina Aguilera
  • Beyonce
  • Gwen Stefani
  • Jessica Alba
  • Gosia Andrzejewicz
  • Fergie
  • Akon
Zachęcam do głosowania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NIE BEDZIE NASTEPNEJ NOTKI, DOPOKI NIE BEDZIE PRZYNAJMNIEJ JEDNEGO KOMENTARZA WIECEJ!!! JA NIE ZARTUJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NAPRAWDE!

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja wybieram 50 centa

Anonimowy pisze...

FERGIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

AKCENT JEST BARDZO FAJNY!!!

Anonimowy pisze...

Kocham Christinę Aguilerę!!!

Anonimowy pisze...

RIHANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Tylko Rihanna ! ! !

Anonimowy pisze...

A ja to się zgadzam z Klarissą i Dianą!!! Czyli głos na Rihannę!!! Fajowy blog!!!

Anonimowy pisze...

Ja głosuję na Rihannę

Anonimowy pisze...

Bardzo lubie piosenki Rihany która otrzymuje ode mnie głosik :-0 (Y)

Anonimowy pisze...

Kocham Rihannę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Bardzo, Bardzo, Bardzo, Bardzo, Bardzo ,Bardzo, Bardzo, Bardzo, lubię Rihannę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Rihanna rządzi
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!