poniedziałek, 3 grudnia 2007

DOWCIPY data: 03.11.2007

Hejka!!! Nie poszłam dzisiaj do szkoły, bo w czwartek złamałam sobie palec no i teraz mam gips :-0. Ale mogę pisać, więc napiszę wam te kilka dowcipów :-))):

Przyszła baba do lekarza, a lekarz do niej:
-Niech pani stąd idzie, bo już kawały o nas opowiadają....

-Dlaczego słonie nie chodzą do podstawówki???
-Bo by się w drzwiach nie zmieściły.
-A dlaczego słonie nie chodzą do gimnazjum???
-Przecież nie ukończyły szkoły podstawowej!!!

Pewnego człowieka rozbolał ząb na wycieczce w Anglii.
Poszedł więc tam do dentysty. Siada w fotelu,
pokazuje lekarzowi ząb i mówi:
- Tu!
Dentysta wyrwał mu dwa zęby. Pacjent na drugi dzień
spotyka się z kolegą i mówi:
-Jakiś głupi ten dentysta, ja mu pokazuje bolący ząb i mówię "tu",
a On mim wyrywa dwa zęby!!!
A na to kolega odpowiada:
-To Ty jesteś głupi, "two" po angielsku znaczy "dwa".
-Aaaaa, szkoda, że tego wcześniej nie wiedziałem, następnym
razem coś wymyślę.
Przychodzi na następną wizytę, siada w fotelu, wskazuje
dentyście bolący ząb i mówi:
-TEN!!!

Brak komentarzy: