środa, 5 grudnia 2007

KONKURS data: 05.12.2007

Słuchajcie!!! To bardzo ważne!!! Mam dla Was konkurs!!! Regulamin jest taki:
1. Poniżej są wypisane różne gwiazdy, wybieracie jedną z nich, tą najlepszą, według Was.
2. Piszecie do tej notki komentarz, w którym podajecie imię i nazwisko lub pseudonim wybranej gwiazdy.
3. 25 lutego głosowanie się zakończy i okaże się, która gwiazda, według nas, jest najlepsza!!!!!!!!

UWAGA!!! Wybieracie tylko jedną gwiazdę i tylko z listy umieszczonej poniżej!!!

  • Rihanna
  • 50 cent
  • Snoop dog
  • September
  • Doda
  • Akcent
  • Eddie Murphy
  • Jessica Simpson
  • Christina Aguilera
  • Beyonce
  • Gwen Stefani
  • Jessica Alba
  • Gosia Andrzejewicz
  • Fergie
  • Akon
Zachęcam do głosowania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

105 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ja głosuje na Rihanne hahaha klaudia pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Ja głosuję na AKONA!!! Pozdro!!!

Anonimowy pisze...

Z pewnością Rihanna!!! Rihana rządzi!!!

Anonimowy pisze...

SEPTEMBER, SEPTEMBER i jeszcze raz SEPTEMBER!!!

Anonimowy pisze...

Akcent rządzi!!!

Anonimowy pisze...

Beyonce jest najlepsza...!

Anonimowy pisze...

Doda!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Jessica Sipson!!! To jest to!!!

Anonimowy pisze...

Lubię Gwen Stefani i na nią zagłosuję. PS. Masz bardzo fajny blog Klaudia!!!

Anonimowy pisze...

Powiem jedno: GOSIA ANDRZEJEWICZ RZĄDZI!!!

Anonimowy pisze...

Christina Aguilera jest naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj lepsssssssssza!!! Pozdrowionka dla VIa!!!

Anonimowy pisze...

Jessica Alba jest śliczna!!! Głos!!!

Anonimowy pisze...

RIHANNA JEST NIEZASTĄPIONA!!!

Anonimowy pisze...

Nikt nie pokona 50Centa!!!

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawy blog, a co do konkursu to ja oczywiście głosuję na Rihannę.

Anonimowy pisze...

Ja nie mam bloga... szkoda... Wybieram Fergie

Anonimowy pisze...

Jedno słowo: RIHANNA. !!!

Anonimowy pisze...

HiHiHiHiHiHiHiHiHi Akon rządzi! Fajny bloguś ! ! ! ! !

Anonimowy pisze...

Nie mam wątpliwości: BEYONCE!!!

Anonimowy pisze...

Ja zagłosuję na Rihanę

Anonimowy pisze...

Eddie Murphy gra w fajnych filmach zagłosuje na niego a poza tym lubie go!

Anonimowy pisze...

Rihanna!!!

Anonimowy pisze...

Ja głosuję na R I H A N N Ę ! ! !

Anonimowy pisze...

HEJ!!! Ja zagłosuję może na... RIHANNĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Gośka A... ! ! !

Anonimowy pisze...

Snoop Dog!!!!!! Exxxxtra blog ziomalko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Ja zaglosuje na BEYONCE :-) Pozdro dla Moniki z Przemyśla :-)

Anonimowy pisze...

A ja na September POZDROWIONKA DLA KLASY V A :-P

Anonimowy pisze...

Ja chce RIHANNę !!!!

Anonimowy pisze...

50 CENT RZąDZI
jA CHCę Z TYM Iść DO ł.....

Anonimowy pisze...

JA ZAGłODUJę NA EDDIEGO MURPHY PS masz ectra blog!!! M

Anonimowy pisze...

Rihanna!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Gosia Andrzejewicz jest najlepsza!!

Anonimowy pisze...

Doda........

Anonimowy pisze...

Hej laseczka, ja gosuje na 50Centa

Anonimowy pisze...

Co wy świry, głosujecie na takich patafianów jak np 50Cent (nie odnoszę się do tych, którzy głosują na RiHaNnę)JA WYBIERAM Rihannę!!!!!

Anonimowy pisze...

Ja tez bardzo lubie Rihanne (na którą głosuje)!!

Anonimowy pisze...

Rihanna niech wygra!!!

Anonimowy pisze...

ja na Beyonce PS jakby była na liście L.JO. to zagłosowała bym na nią, ale jak nie ma to w porzo nie gniewam sie)

Anonimowy pisze...

RIHANNA i tyle... !!!!!!

Anonimowy pisze...

Fergie

Anonimowy pisze...

Masz:
- Exxtra śmieszne dowcipy
- Suuuper foteczki
- Megaextra porady
A TAK JEDNYM SłOWEM TO: (KILKOMA)
- Megamegamaxiexxrasuperowskofajowy blog!!!!!!!!!!!!!1
No a co do konkursu, to ja głosuje na Rihanne :-) Ahaaaaa bym zapomniała ten blog XXX_BLOG_XXX to ja na nim byłam i on jest bardzo głupi i nieciekawy

Anonimowy pisze...

RIHANNA fajny blog

Anonimowy pisze...

RIHANNA

Anonimowy pisze...

Oooooo, fajnie, że ktoś w końcu wpadł na pomysł, żeby zrobić taki konkurs na swoim blogu.... No to ja oddaję głosik na Rihannę, PS zawsze, jak piszę komentarz komuś to jak blog mi się podoba to daję mu tyle gwiazdek na ile zasługuje (od 0 do 20), no a twój zasługuję na... * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * :-)))) a ten XXX_BLOG_XXX no to dam tej Oli około tyle... :-( bo jest głupi...

Anonimowy pisze...

Ja tez sie z tego powodu bardzo cieszę Werka, no to ja też zagłosuje na Rihannę i też dam Ci 20 gwiazdeczek... i ... tez dam Oli 0 gwiazdeczek!!! :-) :-) :-) :-) :-)

Anonimowy pisze...

Ja głosuje na SEPTEMBER

Anonimowy pisze...

Ja głosuje na Ruhannę, pozdro dla Landryny z Vc w Kole, fajny ten blog

Anonimowy pisze...

Ja też, ale nie na R U hannę, tylko na R I hannę!!!!!!!!!!! Ha ha Ruhanna!!!

Anonimowy pisze...

Ja także na Rihannę, a ten blog jest po prostu extra!!!!! Dobrze dobrałaś nazwę!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Ja tam Riahhnny nie lubie, wole Beyonce

Anonimowy pisze...

A JA NIE NAWIDZE BEYONCE, JEJ PIOSENKIM Są OKROPNE!!!

Anonimowy pisze...

Ja na Akona, a ten blog jest bardzo fajowski, a XXX_BLOG_XXX nie...

Anonimowy pisze...

Ja głosuję na Rihannę, a ten konQurs jest bardzo interesujące. Mogę chyba dać podro no nie? Ok, pozdrowionka dla MOJEGO CHŁOPAKA i buźki dla niego z okazji nadchodzących Walentynek!!!

Anonimowy pisze...

Ja też na ta co Kicia Michała :-) Na Rihannę!!! Fajny blog

Anonimowy pisze...

JA NA SEPTEMBERKę!!!

Anonimowy pisze...

Ja głosuję na Eddie'go Murphy!!!xD

Anonimowy pisze...

Ja na Jessicę Albę!!!

Anonimowy pisze...

Beyonce!

Anonimowy pisze...

Głosuję na J. Simpson. Bardzo fajny blog!!

Anonimowy pisze...

Głosik na Gosię Andrzejewicz!!!

Anonimowy pisze...

Rządzi Christina Aguilera!!!

Anonimowy pisze...

Najlepsza moim zdaniem jest FERGIE!!!

Anonimowy pisze...

5 0 C E N T to mój ulubiony raper!!!

Anonimowy pisze...

Rihanna. Mam wszystkie jej albumy...

Anonimowy pisze...

S n O O p D o G rządzi!!!

Anonimowy pisze...

Jessica Simpson. To moja ulubiona gwiazda!!!

Anonimowy pisze...

Bla bla bla... Snoop Dog, też mi coś... Ja głosuję na Rihannę!!!

Anonimowy pisze...

JjAa NnAa AaKkCcEeNnTt !!!

Anonimowy pisze...

Gwen Stefani

Anonimowy pisze...

September!!! Kto to w ogóle jest ta Gwen Stefani??? Nie znam takiej!!!

Anonimowy pisze...

Fajny blog!!!
Fajny blog!!!
Fajny blog!!!
Fajny blog!!!
Fajny blog!!!
Głosuję na Dodę...

Anonimowy pisze...

Ja głosuję na Christinę Aguilerę!!!

Anonimowy pisze...

JA głosuję NA Jessicę Simpson, bo gra w fajowych filmikach!!!

Anonimowy pisze...

Ja zagłosuję na Snoop Doga!!!

Anonimowy pisze...

Może na... yyy,,eeee... na Christinę Aguilerę!!!!!

Anonimowy pisze...

Ja na Beyonceeeeeeeeeee

Anonimowy pisze...

Ja głosuję na Beyonce!!!! Pozdrówka dla:
- Kaśki W. z Lublina
- Oli R. z Lublina
- Jolki T z Koła
- i Partycji O. z Lublina !!!

Anonimowy pisze...

Ja na Akcent. Fajny blog, suuuper foteczki!!!

Anonimowy pisze...

Christina Aguilera jest exxxtra... tak jak ten blog...

Anonimowy pisze...

Ja nienawidzę Christiny Agulery, lubię S e p t e m b e r!!! Pozdro dla wszystkich od Agaty :-)

Anonimowy pisze...

Kocham piosenki Fergie!!!

Anonimowy pisze...

Ja też lubię Fergie, ale nie tak bardzo jak Rihannę! Głosuję na Rihannę!

Anonimowy pisze...

Ja zagłoisuję na Jessicę Simpson, bo jest ładna i gra w fajowych filmach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Ja na Dodę!!! Jak ja uwielbiam Katharsis!!!

Anonimowy pisze...

Głosuję na Gosię Andrzejewicz!!! Chyba mogę kogoś pozdrowić no nie? Pozdro dla mojej kumpelki Milenki (pseudo Mila) Która mieszka w Gdańsku i chodzi do VIa!!!

Anonimowy pisze...

Strasznie lubię Albę! Niedługo może sobie założę bloga to podam Ci adres, jak będziesz chciała to wejdź!

Anonimowy pisze...

Ja przepadam za Feel, ale jak go nie ma to wybieram Beyonce!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Co do FEEL, to ja też go lubię, głosuję na 50 Centa

Anonimowy pisze...

wybieram september!!!!!

Anonimowy pisze...

Jessica Simpson! Pozdro

Anonimowy pisze...

Ja oczywiście na Beyonce głosuję...

Anonimowy pisze...

Głosuję na FERGIE !!! Pozdro

Anonimowy pisze...

Pozdro głosuje na rihenne

Anonimowy pisze...

Hmm.... z tych co wymienilas nie ma mojej idolki :P ale daje głos na Rihanne :P:P

Anonimowy pisze...

Ja dam głos na Gwen Stefani =) Pozdroffffionka =) Wiem, że już koniec, ale nie są podane wyniki, więc chyba jeszcze możemy głosować, najwyżej zmienisz =)

Anonimowy pisze...

ja na akona bo ma fajne piosenki i ja go lubie

Anonimowy pisze...

Rihanna jest ekstra!!!!!

Anonimowy pisze...

Beyonce na super piosenke i jest ładna :-)

Anonimowy pisze...

Fergie jest okropna! Nienawidzę jej i jej piosenek! Kocham Rihannę !

Anonimowy pisze...

Extra blog, bardzo funny fotki XD gGłOSUJę NA JESSICE ALBE

Anonimowy pisze...

Ja tez głosuję na Rihannę =)

Anonimowy pisze...

Ja głosuję na Christinkę. Ma superowskie piosenki!!!!

Anonimowy pisze...

Ja głosuje na 4 in the morning, czyli na Gwen Stefani ;-) Pozdroffffffffiokna

Anonimowy pisze...

Rihanna, ale wolę Avril Lavigne