sobota, 8 grudnia 2007

HEJKA !!! data: 08.12.2007

HEJ!!! Nie pisałam wczoraj, bo nie było czasu... napiszę Wam dzisiaj dowcipy i postaram się napisać ich bardzo dużo, bo o czwartej jadę do miasta i nie będzie mnie do wieczora... PS. Dzisiaj w Warszawie jest koncert 50 Centa!!! Ale ja nie mogłam jechać, mówi się trudno... hehe

Idą dwa niedźwiedzie polarne przez pustynię. Jeden mówi do drugiego:
- Zobacz, ale tu musiało być ślisko!
Na to drugi:
- Czemu tak uważasz?
- No zobacz, ile tu piasku nasypali!!!

Policjant zatrzymuje blondynkę jadącą pod prąd ulicy jednokierunkowej.
Policjant:
- Czy pani wie, gdzie pani jedzie????
Blondynka:
- Nie wiem, ale gdziekolwiek by to nie było, to muszę być solidnie spóźniona, bo wszyscy już wracają!!!!

Blondynka zdaje egzamin na prawo jazdy.
Komisja zadaje pytanie:
- Proszę nam opisać pracę silnika.
- Brrrruuum, bruuum, wrrrryyy...

Blondynka spogląda w lustro i mówi do brunetki:
- Ja ją chyba skądś znam, ale skąd???
Brunetka wyrywa blondynce lustro spogląda w nie i mówi:
- No przecież to ja!!!

- Jasiu, jeśli powiem: "Jestem piękna", to jaki to czas???
- Zdecydowanie czas przeszły, proszę pani!!!

Brak komentarzy: