niedziela, 2 grudnia 2007

DOWPICY data: 02.11.2007

Hej, to znowu ja, wiem,że każdy lubi się pośmiać dlatego mam tu kilka kawałów, przeczytajcie:

Na ławce w parku siedzie młode małżeństwo. Obok nich starszy człowiek.
Słyszy rozmowę zakochanych:
- Boli mnie czółko Stasiu, pocałuj!!!
Całuje, ból przechodzi.
-Boli mnie uszko Stasiu, pocałuj!!!
Całuje, ból przechodzi.
-Boją mnie usta Stasiu, pocałuj!!!
Całuje, ból przechodzi.
Nagle odzywa się starszy człowiek:
-A leczy pan hemoroidy???

-Mam!!! - woła uradowany profesor.
-Wynalazłem absolutnie nową szczepionkę!!!
Teraz tylko trzeba wynaleźć absolutnie nową chorobę...

Trwa potop. Noe stoi na dziobie arki i wzdycha:
- I pomyśleć, że muszę być jaroszem dla podtrzymania gatunku...

Na razie to koniec, ale tylko na dzisiaj!!! Nowe dowcipy będą codziennie!!!

Brak komentarzy: