wtorek, 29 stycznia 2008

POŻEGNANIE VALENTINO :-() data: 30.01.2008r.

Valentino po 45 latach kariery odchodzi. Mistrz mówi modzie "arrivederci" i z tej okazji pokazuje swoje ostatnie stroje haute couture wiosna/lato 2008.

Pokaz Valentino był niczym retrospekcja. Esencja jego dorobku. Wielkie wspomnienie. W kolekcji znalazły się 74 stroje. Były bajecznie kolorowe suknie, ale także te zwiewne i eleganckie, które są wizytówką projektanta. Każdy detal był oczywiście dopracowany w najmniejszym szczególe.

Pokaz zakończył się... kolumną modelek w czerwonych sukniach. Prawdziwy czerwony dywan!

Valentino Garavani odchodzi ze świata mody z uśmiechem na ustach. - Nie jestem smutny. To pamiątka po mnie dla wszystkich. Miałem wspaniałe życie w modzie i mam wiele wspaniałych cudownych wspomnień - powiedział mistrz.


ZDJECIA Z OSTATNIEGO POKAZU KOLEKCJI VALENTINO:



VALENTINO GARAVANI:

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Szkoda, że odchodzi, bo lubię jego ciuszki!!!

Anonimowy pisze...

No bardzo, ja też je lubię. Mam jedną sukienke od nIego!!!